Priser på online marketing konsulent

Priser på online marketing konsulent

Har du brug for ekspert-rådgivning til at højne niveauet for din virksomheds online markedsføring?

Eller mangler du en professionel til at styre og håndtere jeres daglige online-opgaver?

Vi tilbyder bl.a.

✓ Søgemaskineoptimering (SEO)
✓ Google annoncering (PPC)
✓ Facebook annoncering
✓ Marketing workshops & coaching

 

Konsulentpriser på timebasis

>>Prisen er 700 kr. ekskl. moms per konsulenttime.

Derudover har vi en række pakker, som eksempler på projektforløb.

Ring til Mark Andersen på 28 15 80 15 for et uforpligtende møde.

 

SEO – pakker

Vi er rated som et af Danmarks bedste SEO-bureauer på Supana, bl.a. fordi vi har en masse erfaring fra danske og internationale SEO-projekter og fordi vi står til regnskab for den værdi vi lover. Et SEO projekt skal altid skræddersyes til organisationens målsætninger, udfordringer og muligheder. Derfor kan der i nogle tilfælde være brug for at lave et skræddersyet tilbud. Nedenstående tre pakker kan dog give et billede af hvad et projektforløb kan indeholde, og hvor meget det koster. Det første vi gør, er derfor at tage en snak om din virksomheds behov og ambitioner.

    • OPSTART
    • Fra 4.900,-
    • PROJEKT
    • Keywordanalyse
    • Teknisk audit
    • Analytics & Search Consol
    • Opfølgende møde
    • BUSINESS
    • Fra 2.100,-
    • PER MÅNED
    • Indholdsoptimering
    • Teknisk optimering
    • User Experience
    • Månedlig rapportering
    • WEBSHOP
    • Fra 3.500,-
    • PER MÅNED
    • Indholdsoptimering
    • Optimeirng af nye sider
    • Teknisk overvågning
    • Månedlig rapport

 

Indholdsoptimering

Indholdsoptimering indebærer produktion eller justering af indhold, der er målrettet dine målgruppers Google-søgninger. Typisk er det i arbejdet med indhold, at man nemmest kan skabe SEO-værdi. Indholdsoptimering inkluderer bl.a. optimering af overskrifter, meta tags, billede tags og tekster.

 

Teknisk audit og optimering

Med over 100 milliarder Google-søgninger om måneden, er SEO afgørende for din virksomheds online succes. SEO teknik indebærer monitorering af sitets tekniske performance, inklusiv 404-sider, serverfejl, duplikeret indhold, m.m., samt løbende løsningsforslag og evt. impelementering af fix’es.

 

Google Analytics og Search Control

De to vigtigste SEO-værktøjer er Google Analytics og Search Control. Uden Analytics, eller lignende webanalyseværktøjer, kan du ikke følge dine brugeres adfærd og resultaterne fra SEO-arbejdet. Derfor starter jeg aldrig et projekt uden at have opsat Google Analytics. Det samme er tilfældet med Google Search Control – det der tidligere hed Webmaster Tools. Værktøjet bruges til at monitorere hjemmesidens tekniske tilstand og ikke mindst indsamle data om søgemaskinetrafikken og indgående links.

 

User experience

User experience er med tiden blevet en super vigtig faktor i ens synlighed på Google. Løbende analysering og forbedring af brugeradfæren, er essentiel for at skabe resultater på Google. Derfor er dette typisk en del af mine SEO-projekter.

 

Konkurrentovervågning

Større virksomheder bør overvåge to til tre af sine vigtigste konkurrenter. Dette indebærer måling af konkurrenternes rangeringer i søgeresultaterne, deres brand mentions, deres sociale popularitet, samt deres hjemmesiders overordnede performance. Dette kan jeg monitorere og rapportere på månedsbasis.

 

Rapportering

Alle projekter skal inkluderer en form for rapportering. Det er vigtigt at du altid har overblik over udviklingen i både KPI’er og supporterende målsætninger. Jeg hjælper gerne med at identificere KPI’er og målsætninger som er relevante for din virksomheds arbejde med online marketing. Det hele sætter jeg op i et rapporteringsark sammen med dataen fra konkurrentovervågningen.

 

Statusmøder

Afhængigt af et projekts størrelse anbefaler jeg ofte at afholde statusmøder, kvartalsvis på mindre projekter og månedligt på større projekter. Gerne personlige møder, men kan alternativt afvikles over telefon/skype. Det er nemlig min erfaring, at regelmæssige møder forbedrer begge parters engagement og eksekvering.

Noget så kompliceret som søgemaskineoptimering, er aldrig det samme for Virksomhed A som det er for Virksomhed B. Derfor er en pakke sjældent svaret. Typisk skræddersyer jeg et forløb sammen med kunden, så det passer kundens målsætninger, udfordringer og ikke mindst budget.

Ring på 28 15 80 15 og lad os snakke om din virksomheds udfordringer og muligheder.